شناسه خبر:82311
1403/2/19 19:50:28

فرماندار درگزین از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهر قروه درگزین در سال‌ جاری خبر داد.

کمیل خواستان چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان درگزین اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 13 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آب حوزه شهرستان درنظر گرفته شد، در سال‌ جاری نیز به‌طور قطع پروژه فاضلاب شهر قروه درگزین به زمین زده می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی را برای سال‌ جاری پیش‌بینی خواهیم کرد که مورد نظر مردم هستند و در ارتقای رضایتمندی آنان از نقش مؤثری برخوردار خواهند بود، افزود: احداث پایگاه هلال‌احمر، فاضلاب شهری قروه درگزین، مدارس درحال احداث، بهسازی روستاها، پروژه‌های ورزشی و بهداشتی، از اولویت‌های ما بوده که باید در سال‌ جاری بسیار ویژه‌تر پیگیری شود.

خواستان در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان از دستگاه‌های بسیار مهم برای ما بوده که امنیت شهرستان را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند و باید ردیف اعتباری برای آن تعیین شود.

وی با تأکید بر پیگیری مدیران و دستگاه‌های اجرایی در تخصیص اعتبارات ادارات و دستگاه‌های خود از استان، خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به شهرستان نسبت به سایر مناطق پایین است و باید مدیران شهرستان پیگیر افزایش اعتبار باشند.

خواستان با اشاره به دستور کار قرار گرفتن توجه هرچه بیشتر نسبت به کشت محصولات کم‌آب‌بر توسط جهاد کشاورزی، گفت: سال‌ جاری برای مدیران و رؤسای ادارات باید بسیار مهم و ویژه باشد، درنتیجه می‌بایست جهادگرانه تلاش شود که ضمن پیشبرد اهداف نظام و دولت جذب اعتبارات ملی افزایش یابد.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 82311