کد خبر : 47906
تاریخ : 1400/8/13
گروه خبری : استان‌ها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

دشمن به دنبال ترویج فرهنگ‌ غلط از طریق فضای مجازی است

سردار سیدصادق حسینی در سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در حوزه نرم‌افزار، بازی و انیمیشن در مرحله استانی کردستان، اظهار کرد: گاهی قدرت فضای مجازی بالاتر از صدا و سیما است، پس باید مراقب توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن در این فضا باشیم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی این ظرفیت را دارد که هر سلیقه‌ای با هر توانایی در آن حضور پیدا کند، افزود: دشمنان در این فضا تلاش می‌کنند زمینه‌سازی کرده و با دروغ‌پردازی، تخریب، گفتمان‌سازی و سپس فرهنگ‌سازی کنند و هر آنچه می‌خواهند به خورد جامعه دهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر اهمیت سواد رسانه‌ای در فضای مجازی، یادآور شد: امروز در هر نقطه‌ای از جهان حادثه‌ای و تحولی اتفاق بیفتد در تمام نقاط دیگر منتشر می‌شود، پس نیاز است در این فضا با قدرت و سواد رسانه‌ای بالا گام برداریم.

سردار حسینی گفت: کسی پیروز است که با خلاقیت و آنچه که در اختیار دارد در کمترین زمان مطالب خود و تولیدات خود را منتشر کند، بنابراین پدافند در این فضا آنچنان اثر ندارد مگر آنکه گیرا و قوی باشد.

وی با بیان اینکه تولید به اقتصاد کمک می‌کند، اضافه کرد: نقش تولیدات دیجیتالی و فضای مجازی هم در این عرصه به همین اندازه مهم بوده و ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه ظرفیت و توان شما جوانان مایه افتخار و زمینه‌ای برای تشویق دیگران است، ادامه داد: حسین فهمیده نشان داد ایمان می‌تواند بر هرچیزی که دست‌یافتنی نیست غلبه کند و پیروزی را کلید بزند.

سردار حسینی با اشاره به مقاومت و استکبارستیزی مردم کشور گفت: فهم و درک بالای ایرانیان هیمنه استکبار را شکست و امام راحل هم در این شرایط میدان‌داری کرد و جریان دیگری را در مقابل شرق و غرب به‌وجود آورد.

نوجوانان و جوانان در سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در حوزه نرم‌افزار، بازی و انیمیشن در مرحله استانی به مدت سه روز با هم به رقابت‌ می‌پردازند و در پایان به نفرات برگزیده جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/47906