شناسه خبر:47906
1400/8/13 10:26:59

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دشمنان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا از طریق رسانه، به‌ویژه فضای مجازی، فرهنگ غلط را برای مردم ازجمله قشر جوان، ترویج دهد.

سردار سیدصادق حسینی در سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در حوزه نرم‌افزار، بازی و انیمیشن در مرحله استانی کردستان، اظهار کرد: گاهی قدرت فضای مجازی بالاتر از صدا و سیما است، پس باید مراقب توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن در این فضا باشیم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی این ظرفیت را دارد که هر سلیقه‌ای با هر توانایی در آن حضور پیدا کند، افزود: دشمنان در این فضا تلاش می‌کنند زمینه‌سازی کرده و با دروغ‌پردازی، تخریب، گفتمان‌سازی و سپس فرهنگ‌سازی کنند و هر آنچه می‌خواهند به خورد جامعه دهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر اهمیت سواد رسانه‌ای در فضای مجازی، یادآور شد: امروز در هر نقطه‌ای از جهان حادثه‌ای و تحولی اتفاق بیفتد در تمام نقاط دیگر منتشر می‌شود، پس نیاز است در این فضا با قدرت و سواد رسانه‌ای بالا گام برداریم.

سردار حسینی گفت: کسی پیروز است که با خلاقیت و آنچه که در اختیار دارد در کمترین زمان مطالب خود و تولیدات خود را منتشر کند، بنابراین پدافند در این فضا آنچنان اثر ندارد مگر آنکه گیرا و قوی باشد.

وی با بیان اینکه تولید به اقتصاد کمک می‌کند، اضافه کرد: نقش تولیدات دیجیتالی و فضای مجازی هم در این عرصه به همین اندازه مهم بوده و ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه ظرفیت و توان شما جوانان مایه افتخار و زمینه‌ای برای تشویق دیگران است، ادامه داد: حسین فهمیده نشان داد ایمان می‌تواند بر هرچیزی که دست‌یافتنی نیست غلبه کند و پیروزی را کلید بزند.

سردار حسینی با اشاره به مقاومت و استکبارستیزی مردم کشور گفت: فهم و درک بالای ایرانیان هیمنه استکبار را شکست و امام راحل هم در این شرایط میدان‌داری کرد و جریان دیگری را در مقابل شرق و غرب به‌وجود آورد.

نوجوانان و جوانان در سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در حوزه نرم‌افزار، بازی و انیمیشن در مرحله استانی به مدت سه روز با هم به رقابت‌ می‌پردازند و در پایان به نفرات برگزیده جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

شناسه خبر 47906