کد خبر : 56123
تاریخ : 1401/3/12
گروه خبری : کشاورزی

فرماندار درگزین خبر داد:

استقرار اداره تعاون روستایی درگزین در آینده‌ای نزدیک

کمیل خواستان در دیدار با مدیر تعاون روستایی استان همدان ضمن تأکید بر اینکه درگزین از شهرستان‌های مهم تولید و کشت محصولات کشاورزی است، اظهار کرد: شهرستان درگزین دارای ظرفیت‌های بالایی در تولید محصولات زراعی است و می‌تواند در این حوزه اشتغال‌زایی خوبی را برای جوانان این شهرستان فراهم کند.

وی با تأکید بر اینکه این حوزه نیاز به حمایت‌های بیشتر دارد، گفت: درگزین جزء شهرستان‌های نخست استان در حوزه کشاورزی و تولید گندم است که هرسال رقم‌ قابل توجهی گندم به تعاونی و روستایی شهرستان تحویل می‌دهد.

فرماندار درگزین از استقرار اداره تعاون روستایی در این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: لازم است تا برای تسهیل در خدمات‌رسانی به کشاورزان عزیز اداره تعاونی و روستایی شهرستان هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

خواستان یادآور شد: عمده مشاغل شهرستان و روستاهای هم‌جوار ما را کشاورزی و کشاورزان عزیز تشکیل می‌دهند، از این جهت کشاورزی در منطقه درگزین نیازمند نگاه ویژه‌تری است.

وی با اشاره به اینکه نخستین محور اصلی درگزین کشاورزی است و درگزین به‌دلیل وجود زمین‌های حاصلخیز و آب‌وهوای مناسب برای فعالیت‌های کشاورزی، گلخانه‌ای و غیره نیازمند حمایت‌های بیشتر از طرف استان است، افزود: به همین دلیل به دنبال استقرار هرچه سریع‌تر اداره تعاونی و روستایی هستیم.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/56123