شناسه خبر:56123
1401/3/12 09:09:00

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار درگزین از استقرار اداره تعاون روستایی در این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کمیل خواستان در دیدار با مدیر تعاون روستایی استان همدان ضمن تأکید بر اینکه درگزین از شهرستان‌های مهم تولید و کشت محصولات کشاورزی است، اظهار کرد: شهرستان درگزین دارای ظرفیت‌های بالایی در تولید محصولات زراعی است و می‌تواند در این حوزه اشتغال‌زایی خوبی را برای جوانان این شهرستان فراهم کند.

وی با تأکید بر اینکه این حوزه نیاز به حمایت‌های بیشتر دارد، گفت: درگزین جزء شهرستان‌های نخست استان در حوزه کشاورزی و تولید گندم است که هرسال رقم‌ قابل توجهی گندم به تعاونی و روستایی شهرستان تحویل می‌دهد.

فرماندار درگزین از استقرار اداره تعاون روستایی در این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: لازم است تا برای تسهیل در خدمات‌رسانی به کشاورزان عزیز اداره تعاونی و روستایی شهرستان هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

خواستان یادآور شد: عمده مشاغل شهرستان و روستاهای هم‌جوار ما را کشاورزی و کشاورزان عزیز تشکیل می‌دهند، از این جهت کشاورزی در منطقه درگزین نیازمند نگاه ویژه‌تری است.

وی با اشاره به اینکه نخستین محور اصلی درگزین کشاورزی است و درگزین به‌دلیل وجود زمین‌های حاصلخیز و آب‌وهوای مناسب برای فعالیت‌های کشاورزی، گلخانه‌ای و غیره نیازمند حمایت‌های بیشتر از طرف استان است، افزود: به همین دلیل به دنبال استقرار هرچه سریع‌تر اداره تعاونی و روستایی هستیم.

شناسه خبر 56123