کد خبر : 44088
تاریخ : 1400/5/12
گروه خبری : استان‌ها

10 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کردستان راه‌اندازی شد

سردار علیرضا مدنی در جلسه استانی طرح شهید سلیمانی که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سازمان بسیج مبنی بر راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در کل کشور تاکنون 10 مرکز تجمیعی در استان کردستان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: سپاه تمام امکانات خود را پای کار خواهد آورد تا این مراکز بدون کمترین مشکلی راه‌اندازی شود و واکسیناسیون به حد قابل قبولی انجام گیرد بنابراین امکان افزایش مجدد آن در بعضی از شهرستان‌های کردستان وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: راه‌اندازی این مراکز تجمیعی گام بلند و مؤثری در کاهش بیماری کووید 19 و افزایش سطح ایمنی جامعه در برابر ویروس کروناست.

سردار مدنی افزود: ملت ایران نشان داد که هرگاه بخواهد می‌تواند ظرفیت‌های انقلاب اسلامی را گرد هم آورد و کارهای بزرگی انجام دهد که این همت را در دفاع مقدس، در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن دیدیم و امروز نیز در مقابله با کرونا از این ظرفیت استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تعداد تزریقات در مراکز تجمیعی واکسیناسیون بالا رود تا امنیت روانی در بین مردم افزایش پیدا کند و زنجیره انتقال این ویروس در جامعه قطع شود.

 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/44088