شناسه خبر:44088
1400/5/12 10:21:44

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بر اساس ابلاغ سازمان بسیج تاکنون 10 مرکز تجمیعی واکسیناسون کرونا در شهرستان‌های مختلف استان راه‌اندازی شده است.

سردار علیرضا مدنی در جلسه استانی طرح شهید سلیمانی که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سازمان بسیج مبنی بر راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در کل کشور تاکنون 10 مرکز تجمیعی در استان کردستان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: سپاه تمام امکانات خود را پای کار خواهد آورد تا این مراکز بدون کمترین مشکلی راه‌اندازی شود و واکسیناسیون به حد قابل قبولی انجام گیرد بنابراین امکان افزایش مجدد آن در بعضی از شهرستان‌های کردستان وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: راه‌اندازی این مراکز تجمیعی گام بلند و مؤثری در کاهش بیماری کووید 19 و افزایش سطح ایمنی جامعه در برابر ویروس کروناست.

سردار مدنی افزود: ملت ایران نشان داد که هرگاه بخواهد می‌تواند ظرفیت‌های انقلاب اسلامی را گرد هم آورد و کارهای بزرگی انجام دهد که این همت را در دفاع مقدس، در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن دیدیم و امروز نیز در مقابله با کرونا از این ظرفیت استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تعداد تزریقات در مراکز تجمیعی واکسیناسیون بالا رود تا امنیت روانی در بین مردم افزایش پیدا کند و زنجیره انتقال این ویروس در جامعه قطع شود.

 

شناسه خبر 44088