کد خبر : 46954
تاریخ : 1400/7/21
گروه خبری : استان‌ها

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان خبر داد:

ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر شهری

احسان صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار سپهرغرب افزود: در راستای رسالت سازمان عمران که بهینه‌سازی و اجرای روکش آسفالت معابر شهری است، همکاران پُرتلاش سازمان و اکیپ‌های اجرایی آن در دو شیفت شب و روز به مرمت و ترمیم آسفالت‌های معابر شهر می‌پردازند.

وی در ادامه ابراز کرد: در این راستا در بلوار بدیع‌الزمان از ابتدای مسیر با توجه به وضعیت نامطلوب معبر و ترک‌های ایجادشده در آن، اکیپ درزگیری طی چندشب متوالی اقدام به درزگیری ترک‌ها کرده‌اند.

صباغی درخصوص اجرای شبانه اکیپ گفت: در این معبر با توجه به تردد بالای خودروها و ترافیک موجود در مسیر طی طول روز اجرای عملیات درزگیری امکان‌پذیر نبود و اکیپ اجرایی شب‌ها به محض کاهش تردد خودروها، اقدام به عملیات درزگیری می‌کردند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری همدان درخصوص لکه‌گیری معابر گفت: اکیپ‌های اجرایی لکه‌گیری نیز در طول روز‌ها و شب‌های متوالی در سطح معابر شهری اقدام به لکه‌گیری معابر شهری می‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: درحال حاضر دو اکیپ عملیات در سطح شهر به لکه‌گیری معابر می‌پردازند و تاکنون کوچه‌های میدان باباطاهر، خیابان گلزار، تقاطع نیروی انتظامی، محوطه آقاجانی‌بیگ، سعیدیه شمالی، بلوار امام خمینی، بلوار سلامت، خیابان میرزاده عشقی، خیابان رکنی، شهرک مدنی و خیابان 17 شهریور، ازجمله معابری هستند که عملیات لکه‌گیری در آن‌ها انجام شده است.

این مقام مسئول درخصوص نحوه لکه‌گیری معابر گفت: از آنجا که آسفالت‌های بعضی از معابر به‌دلیل گذشت زمان و عوامل محیطی باران و فشار‌های وارد بر آن‌ها دچار فرسودگی شده است، به جهت ترمیم معبر باید ابتدا آسفالت‌های فرسوده که به‌صورت چاله‌هایی ایجاد شده‌اند، تراش داده شوند و پس از آماده‌سازی بستر و قیرپاشی، اقدام به لکه‌گیری می‌شود.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/46954