کد خبر : 47413
تاریخ : 1400/8/3
گروه خبری : استان‌ها

انعقاد 80 قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همدان

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، محمدرضا بادامی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 22 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در قالب 80 قرارداد سرمایه‌گذاری در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی افزود: استقبال متقاضیان برای فعالیت سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی بسیار چشمگیر بوده، به نحوی که در 6 ماهه گذشته هرروز شاهد واگذاری اراضی و شروع ساخت‌وساز جدید در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم.

بادامی درخصوص ایجاد اشتغال پایدار نیز ابراز کرد: تعدادی از قراردادهایی که سال گذشته منعقد شده، درحال ساخت‌وساز قرار هستند و یا اینکه به بهره‌برداری رسیده‌اند که با بهره‌برداری از این واحدها، اشتغال پایداری ایجاد خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال جاری با بهره‌برداری از واحدهای تولیدی جدید، شاهد جهش مناسبی در حوزه اشتغال پایدار استان باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان تأکید کرد: در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و فعالیت سرمایه‌گذاران فراهم شده است و مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی با تمام توان خود آماده خدمت‌رسانی به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/47413