کد خبر : 52149
تاریخ : 1400/11/19
گروه خبری : استان‌ها

561 میلیارد ریال پروژه آب‌رسانی در استان کرمانشاه افتتاح شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه روز دوشنبه در این آیین با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اعلام اینکه آب‌رسانی به 66 روستای استان به بهره‌برداری رسید، گفت: برای آب‌رسانی به این تعداد روستا 561 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شد.

به گفته علیرضا کاکاوند با افتتاح این تعداد طرح چهار هزار و 492 خانوار با 17 هزار و 58 نفر جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی اظهار کرد: این طرح‌ها در شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، اسلام‌آباد غرب، سنقروکلیایی، پاوه، ثلاث باباجانی، گیلانغرب، جوانرود و دالاهو افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین روز گذشته به‌صورت نمادین طرح آب‌رسانی در سه روستای سلطان‌آباد، آران و فش شهرستان کنگاور با اعتبار 84 میلیارد ریال افتتاح شد.

کاکاوند در ادامه با بیان اینکه یک‌هزار و 409 میلیارد تومان اعتبار مصوب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه است، افزود: 460 روستایی که در تابستان گذشته دچار تنش آبی شده بود، در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت و در دهه مبارک فجر مشکل تنش آبی 122 روستا حل شد.

 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/52149