کد خبر : 54121
تاریخ : 1401/1/23
گروه خبری : فرهنگی

برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی در بهار

روز گذشته مراسم افتتاح نمایشگاه آثار هنری خانم پریا افتخارپذیرایی با حضور رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه و تعدادی از هنردوستان و هنرمندان شهرستان بهار در مجتمع فرهنگی و هنری آیت‌الله بهاری این شهرستان برگزار شد.

در این نمایشگاه که به مدت پنج روز در شهرستان بهار دایر است، بیش از 10 اثر تجسمی، برجسته و رنگ روغنی، سه اثر نقاشی مداد رنگی و چندین آثار دیگر در همین زمینه در معرض دید علاقه‌مندان و هنرجویان قرار گرفته است.

پریا افتخارپذیرایی فارغ‌التحصیل رشته گرافیگ در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آقای شهنوازیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در برپایی این نمایشگاه، گفت: برپایی این نمایشگاه به‌عنوان سومین نمایشگاه در سطح شهرستان‌های همدان و بهار در طول سال‌های اخیر بوده که به‌دلیل شیوع بیماری کووید 19 ارائه آثار در قالب نمایشگاه با تأخیر برگزار شده است.

وی با تأکید بر اینکه جایگاه هنر و هنرمند می‌تواند در بازتاب و نشر ارزش‌های اسلامی و ایرانی در جامعه ایران نقش بسزایی داشته باشد، حمایت و همکاری متولیان امر در توسعه و بهبود شرایط حضور هنرمندان در برنامه‌های مختلف را خواستار شد.

در این مراسم حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به سیاست‌های وزارتخانه متبوع خود در حمایت از هنرمندان و هنرجویان، گفت: همکاری در برپایی نمایشگاه و فراهم کردن شرایط رشد و تعالی هنرمندان در عرصه هنر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و سیاست‌های جاری فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و هست.

 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/54121