شناسه خبر:54121
1401/1/23 10:01:45

سپهرغرب، گروه خبر: نمایشگاه طراحی و نقاشی هنرمند جوان همدانی در مجتمع فرهنگی و هنری آیت‌الله بهاری شهرستان بهار با حضور برخی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

روز گذشته مراسم افتتاح نمایشگاه آثار هنری خانم پریا افتخارپذیرایی با حضور رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه و تعدادی از هنردوستان و هنرمندان شهرستان بهار در مجتمع فرهنگی و هنری آیت‌الله بهاری این شهرستان برگزار شد.

در این نمایشگاه که به مدت پنج روز در شهرستان بهار دایر است، بیش از 10 اثر تجسمی، برجسته و رنگ روغنی، سه اثر نقاشی مداد رنگی و چندین آثار دیگر در همین زمینه در معرض دید علاقه‌مندان و هنرجویان قرار گرفته است.

پریا افتخارپذیرایی فارغ‌التحصیل رشته گرافیگ در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آقای شهنوازیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در برپایی این نمایشگاه، گفت: برپایی این نمایشگاه به‌عنوان سومین نمایشگاه در سطح شهرستان‌های همدان و بهار در طول سال‌های اخیر بوده که به‌دلیل شیوع بیماری کووید 19 ارائه آثار در قالب نمایشگاه با تأخیر برگزار شده است.

وی با تأکید بر اینکه جایگاه هنر و هنرمند می‌تواند در بازتاب و نشر ارزش‌های اسلامی و ایرانی در جامعه ایران نقش بسزایی داشته باشد، حمایت و همکاری متولیان امر در توسعه و بهبود شرایط حضور هنرمندان در برنامه‌های مختلف را خواستار شد.

در این مراسم حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به سیاست‌های وزارتخانه متبوع خود در حمایت از هنرمندان و هنرجویان، گفت: همکاری در برپایی نمایشگاه و فراهم کردن شرایط رشد و تعالی هنرمندان در عرصه هنر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و سیاست‌های جاری فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و هست.

 

شناسه خبر 54121