کد خبر : 56706
تاریخ : 1401/3/29
گروه خبری : جامعه

پیگیری افتتاح 6 پایگاه اورژانس در همدان

محمدرضا شکوهی با بیان اینکه بیش از 40 درصد طرح‌های عملیاتی اورژانس 115 استان طی سال جدید محقق شده است، اظهار کرد: آغاز احداث ساختمان ستاد اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان ازجمله این برنامه‌ها است.

وی از افتتاح 6 پایگاه طی امسال خبر داد و با بیان اینکه امیدواریم در این زمینه تأمین اعتبار شود، گفت: تکمیل بنای ساختمان‌های نیمه‌کاره پایگاه‌های اورژانس نیز درصورت تأمین اعتبار، در دستور کار است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث استان همدان با اشاره به عملیاتی کردن واحد ارتباطات و هدایت عملیات پشتیبان، عنوان کرد: به‌منظور رفع مشکلات اجرای قانون ارتقای بهره‌وری و کمبود نیروهای ناشی از اجرای آن، در استان تلاش می‌شود.

وی به راه‌اندازی اورژانس موتوری در شهرستان همدان و ملایر اشاره کرد و گفت: تفکیک واحد پزشک ارتباطات از MCMC و پیگیری و تعیین مرکز تخصصی تعمیرات آمبولانس‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی در استان حائز اهمیت بوده است.

شکوهی با اشاره به اجرای مانورها و رزمایش‌های مرتبط با حوادث و بلایا با همکاری سایر سازمان‌ها در راستای کسب آمادگی، افزود: برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و PHTM-PHCLS براساس نیاز‌سنجی و عملیاتی کردن اتوبوس‌آمبولانس با استقرار لجستیک سنگین در پایگاه هشت شهری همدان، ملایر و فامنین ازجمله موضوعات مورد توجه بوده است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/56706