شناسه خبر:56706
1401/3/29 08:24:01

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث همدان از پیگیری افتتاح 6 پایگاه برنامه‌ریزی‌شده درصورت تأمین اعتبار در این استان خبر داد.

محمدرضا شکوهی با بیان اینکه بیش از 40 درصد طرح‌های عملیاتی اورژانس 115 استان طی سال جدید محقق شده است، اظهار کرد: آغاز احداث ساختمان ستاد اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان ازجمله این برنامه‌ها است.

وی از افتتاح 6 پایگاه طی امسال خبر داد و با بیان اینکه امیدواریم در این زمینه تأمین اعتبار شود، گفت: تکمیل بنای ساختمان‌های نیمه‌کاره پایگاه‌های اورژانس نیز درصورت تأمین اعتبار، در دستور کار است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث استان همدان با اشاره به عملیاتی کردن واحد ارتباطات و هدایت عملیات پشتیبان، عنوان کرد: به‌منظور رفع مشکلات اجرای قانون ارتقای بهره‌وری و کمبود نیروهای ناشی از اجرای آن، در استان تلاش می‌شود.

وی به راه‌اندازی اورژانس موتوری در شهرستان همدان و ملایر اشاره کرد و گفت: تفکیک واحد پزشک ارتباطات از MCMC و پیگیری و تعیین مرکز تخصصی تعمیرات آمبولانس‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی در استان حائز اهمیت بوده است.

شکوهی با اشاره به اجرای مانورها و رزمایش‌های مرتبط با حوادث و بلایا با همکاری سایر سازمان‌ها در راستای کسب آمادگی، افزود: برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و PHTM-PHCLS براساس نیاز‌سنجی و عملیاتی کردن اتوبوس‌آمبولانس با استقرار لجستیک سنگین در پایگاه هشت شهری همدان، ملایر و فامنین ازجمله موضوعات مورد توجه بوده است.

شناسه خبر 56706