کد خبر : 57359
تاریخ : 1401/4/13
گروه خبری : جامعه

خدمات‌دهی مطلوب به زائران اربعین نیازمند استفاده از توان استان‌های معین است

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار روز یکشنبه در دیدار با معاون جمعیت هلال احمر کشور افزود: با توجه به اینکه حجم تردد زائران اربعین حسینی 25 میلیون نفر پیش‌بینی شده باید از ظرفیت و امکانات لازم برای خدمات‌دهی و تکریم آن‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان مهران افزود: به‌دلیل گرمای هوا باید خدمات لازم در زمینه‌های دارو، درمان، تجهیزات و نیروی لازم برای خدمت‌دهی مطلوب و مناسب زائران در مرز فراهم و جمعیت مدیریت شده به مرز مهران هدایت شوند.

امام جمعه ایلام با اشاره به ضعف زیرساخت‌های ارتباطی در مهران نظیر نبود آزادراه و بزرگراه ادامه داد: ضعف این زیرساخت‌ها امکان بروز ترافیک و حوادث را چندبرابر خواهد کرد.

کریمی‌تبار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است، گفت: مسئولیت ابزاری است برای خدمت و هرچه سنگین‌تر باشد تبعات و پیامدهای آن نیز سنگین‌تر خواهد بود.

وی حضور در جمعیت هلال احمر را فرصتی است برای خدمت‌گذاری دانست و یادآور شد: اینکه انسان برای سایر انسان‌ها دغدغه داشته باشد، بسیار مبارک بوده که در حوادث و بحران‌ها به یاری همنوع خود می‌شتابند.

 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/57359