شناسه خبر:57359
1401/4/13 08:42:17

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خدمات‌دهی مطلوب و مناسب به زائران اربعین با توجه به زیرساخت‌های استان نیازمند استفاده از توان استان‌های معین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار روز یکشنبه در دیدار با معاون جمعیت هلال احمر کشور افزود: با توجه به اینکه حجم تردد زائران اربعین حسینی 25 میلیون نفر پیش‌بینی شده باید از ظرفیت و امکانات لازم برای خدمات‌دهی و تکریم آن‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان مهران افزود: به‌دلیل گرمای هوا باید خدمات لازم در زمینه‌های دارو، درمان، تجهیزات و نیروی لازم برای خدمت‌دهی مطلوب و مناسب زائران در مرز فراهم و جمعیت مدیریت شده به مرز مهران هدایت شوند.

امام جمعه ایلام با اشاره به ضعف زیرساخت‌های ارتباطی در مهران نظیر نبود آزادراه و بزرگراه ادامه داد: ضعف این زیرساخت‌ها امکان بروز ترافیک و حوادث را چندبرابر خواهد کرد.

کریمی‌تبار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است، گفت: مسئولیت ابزاری است برای خدمت و هرچه سنگین‌تر باشد تبعات و پیامدهای آن نیز سنگین‌تر خواهد بود.

وی حضور در جمعیت هلال احمر را فرصتی است برای خدمت‌گذاری دانست و یادآور شد: اینکه انسان برای سایر انسان‌ها دغدغه داشته باشد، بسیار مبارک بوده که در حوادث و بحران‌ها به یاری همنوع خود می‌شتابند.

 

شناسه خبر 57359