کد خبر : 60376
تاریخ : 1401/6/30
گروه خبری : اقتصادی

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان مطرح کرد:

ایجاد 500 شغل از محل اقتصاد مقاومتی در تویسرکان

کامران کریمی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس 180 برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد، تصریح کرد: فضاسازی متناسب با مناسبت بهتر از هرسال باید انجام شود.
وی متذکر شد: بزرگداشت دفاع مقدس، تبریک به پیشکسوتان و یادگاران این دوران، برپایی نشست‌ها و برنامه‌های متنوع در پایگاه‌های شهرستان، تکمیل و تجهیز پایگاه‌های نیمه‌کاره با حضور مقام‌های استانی و شهرستان، یادواره آبروی محله، تقدیر و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی متنوع با همکاری اداره ورزش شهرستان، هماهنگی با شبکه بهداشت و پزشکان با محوریت بهداری سپاه و ویزیت و داروی رایگان در نقاط محروم، اتمام ساختمان پایگاه‌های نیمه‌تمام، توزیع بسته‌های معیشتی و غیره، از اهم برنامه‌های این هفته خواهد بود.
فرمانده سپاه تویسرکان از توزیع یک‌هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت، راه‌اندازی نمایشگاه فیلم و عکس دفاع مقدس با همکاری اداره ارشاد، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق مختلف شهرستان، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و مراکز آموزشی نیز خبر داد و گفت: دیدار با امام‌جمعه شهرستان و غبارروبی گلزار شهدا در نخستین روز هفته دفاع مقدس و هم‌زمان در نقاط مختلف شهرستان، انجام میز خدمت ادارات مختلف در مصلی در روز جمعه یک ساعت قبل از نماز جمعه، صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و ناحیه در محل سپاه و سپس رژه خودرویی در سطح شهر و افتتاح ساختمان جدید اداری ناحیه در روز شنبه و سومین روز هفته دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌ها است.
کریمی با اشاره به شعار امسال که «ما مقاوم هستیم»، عنوان کرد: سیاست‌کاری سپاه درحال حاضر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ناقص در شهرستان است و تکمیل و تجهیز سالن‌های ورزشی اشتران و اشترمل و چند سالن دیگر شهرستان را در دست اقدام داریم.
وی در ادامه صحبت‌های خود از احداث 6 واحد ساختمان مسکونی سازمانی برای کارکنان و احداث 18 واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد شهرستان و تحویل به خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش، از دیگر برنامه‌های سپاه منطقه در این هفته نام برد.
فرمانده سپاه ناحیه در پایان افزود: 500 حلقه صالحین در شهرستان داریم که 80 حلقه در این برنامه‌ها به‌دلیل کمبود فضا شرکت خواهند کرد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/60376