شناسه خبر:60376
1401/6/30 09:18:44
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان مطرح کرد:

ایجاد 500 شغل از محل اقتصاد مقاومتی در تویسرکان

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: 500 شغل از محل اقتصاد مقاومتی با اعتبار هفت میلیارد تومان برای جوانان تویسرکان ایجاد شد.

کامران کریمی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس 180 برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد، تصریح کرد: فضاسازی متناسب با مناسبت بهتر از هرسال باید انجام شود.
وی متذکر شد: بزرگداشت دفاع مقدس، تبریک به پیشکسوتان و یادگاران این دوران، برپایی نشست‌ها و برنامه‌های متنوع در پایگاه‌های شهرستان، تکمیل و تجهیز پایگاه‌های نیمه‌کاره با حضور مقام‌های استانی و شهرستان، یادواره آبروی محله، تقدیر و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی متنوع با همکاری اداره ورزش شهرستان، هماهنگی با شبکه بهداشت و پزشکان با محوریت بهداری سپاه و ویزیت و داروی رایگان در نقاط محروم، اتمام ساختمان پایگاه‌های نیمه‌تمام، توزیع بسته‌های معیشتی و غیره، از اهم برنامه‌های این هفته خواهد بود.
فرمانده سپاه تویسرکان از توزیع یک‌هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت، راه‌اندازی نمایشگاه فیلم و عکس دفاع مقدس با همکاری اداره ارشاد، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق مختلف شهرستان، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و مراکز آموزشی نیز خبر داد و گفت: دیدار با امام‌جمعه شهرستان و غبارروبی گلزار شهدا در نخستین روز هفته دفاع مقدس و هم‌زمان در نقاط مختلف شهرستان، انجام میز خدمت ادارات مختلف در مصلی در روز جمعه یک ساعت قبل از نماز جمعه، صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و ناحیه در محل سپاه و سپس رژه خودرویی در سطح شهر و افتتاح ساختمان جدید اداری ناحیه در روز شنبه و سومین روز هفته دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌ها است.
کریمی با اشاره به شعار امسال که «ما مقاوم هستیم»، عنوان کرد: سیاست‌کاری سپاه درحال حاضر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ناقص در شهرستان است و تکمیل و تجهیز سالن‌های ورزشی اشتران و اشترمل و چند سالن دیگر شهرستان را در دست اقدام داریم.
وی در ادامه صحبت‌های خود از احداث 6 واحد ساختمان مسکونی سازمانی برای کارکنان و احداث 18 واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد شهرستان و تحویل به خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش، از دیگر برنامه‌های سپاه منطقه در این هفته نام برد.
فرمانده سپاه ناحیه در پایان افزود: 500 حلقه صالحین در شهرستان داریم که 80 حلقه در این برنامه‌ها به‌دلیل کمبود فضا شرکت خواهند کرد.

شناسه خبر 60376