کد خبر : 61877
تاریخ : 1401/8/7
گروه خبری : هنری

ساخت فیلم «سیم خاردار» در همدان

روایت زندگی شهید چیت‌سازیان در سینما

جواد گنجی فیلم‌ساز همدانی ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این‌روزها مشغول تحقیق، پژوهش و نوشتن فیلم‌نامه فیلم سینمایی با مضمون زندگی شهید علی چیت‌سازیان است، اظهار کرد: این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی مؤسسه شهید آوینی ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر در مرحله نوشتن فیلم‌نامه و انجام مراحل مطالعاتی هستیم، خاطرنشان کرد: مصاحبه با هم‌رزمان شهید به‌ویژه آقای حمید حسام و خانواده شهید گران‌قدر از برنامه‌های این مرحله است و هم‌زمان با آن کار انتخاب بازیگر را هم آغاز کرده‌ایم.

این کارگردان با تأکید بر اینکه فیلم‌نامه «سیم‌ خاردار» براساس کتاب گلستان یازدهم نوشته شده است، عنوان کرد: داستان فیلم روایت شهید چیت‌سازیان را از اوایل انقلاب تا زمان شهادت ایشان روایت می‌کند و در این بین بخش‌هایی از فیلم هم به شهیدان مجیدی، همت، فلاح و سردار همدانی پرداخته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه همدان، مهران، شلمچه و فاو محل تصویربرداری این فیلم سینمایی است و کار تولید آن از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد، یادآور شد: درتلاش هستیم تا بتوانیم این فیلم سینمایی را تا زمان برگزاری دومین کنگره ملی سرداران و شهیدان استان همدان آماده اکران کنیم.

شکارچی شنبه، خانه‌ای کنار ابرها، نفس، لحظه گرگ و میش، یدو و غیره ازجمله آثاری هستند که جواد گنجی به‌عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در ساخت آن‌ها همکاری کرده است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/61877