شناسه خبر:61877
1401/8/7 23:56:53

سپهرغرب، گروه خبر: جواد گنجی فیلم‌ساز همدانی از ساخت فیلم‌ سینمایی زندگی شهید علی چیت‌سازیان با عنوان «سیم خاردار» در همدان خبر داد.

جواد گنجی فیلم‌ساز همدانی ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این‌روزها مشغول تحقیق، پژوهش و نوشتن فیلم‌نامه فیلم سینمایی با مضمون زندگی شهید علی چیت‌سازیان است، اظهار کرد: این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی مؤسسه شهید آوینی ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر در مرحله نوشتن فیلم‌نامه و انجام مراحل مطالعاتی هستیم، خاطرنشان کرد: مصاحبه با هم‌رزمان شهید به‌ویژه آقای حمید حسام و خانواده شهید گران‌قدر از برنامه‌های این مرحله است و هم‌زمان با آن کار انتخاب بازیگر را هم آغاز کرده‌ایم.

این کارگردان با تأکید بر اینکه فیلم‌نامه «سیم‌ خاردار» براساس کتاب گلستان یازدهم نوشته شده است، عنوان کرد: داستان فیلم روایت شهید چیت‌سازیان را از اوایل انقلاب تا زمان شهادت ایشان روایت می‌کند و در این بین بخش‌هایی از فیلم هم به شهیدان مجیدی، همت، فلاح و سردار همدانی پرداخته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه همدان، مهران، شلمچه و فاو محل تصویربرداری این فیلم سینمایی است و کار تولید آن از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد، یادآور شد: درتلاش هستیم تا بتوانیم این فیلم سینمایی را تا زمان برگزاری دومین کنگره ملی سرداران و شهیدان استان همدان آماده اکران کنیم.

شکارچی شنبه، خانه‌ای کنار ابرها، نفس، لحظه گرگ و میش، یدو و غیره ازجمله آثاری هستند که جواد گنجی به‌عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در ساخت آن‌ها همکاری کرده است.

شناسه خبر 61877