کد خبر : 64141
تاریخ : 1401/10/3
گروه خبری : جامعه

توزیع 7000 بسته در رزمایش یلدای فاطمی در همدان

سیدجواد حسینی در رزمایش یلدای فاطمی از توزیع بیش از هفت هزار بسته اقلام خوراکی بین نیازمندان خبر داد و افزود: بیش از هفت هزار بسته از قبیل برنج، مرغ، روغن، گوشت و آجیل توسط بسیج سازندگی، بسیج فرهنگیان و حوزه‌ها آماده توزیع در بین نیازمندان شده است.
امام‌جمعه‌ همدان نیز در این مراسم ابراز کرد: بسیج در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه خدمت‌رسانی و عمرانی خوش درخشیده است؛ به‌طوری که دو میلیون بسته به‌مناسبت شب یلدا در سراسر کشور و هفت هزار بسته در سطح استان همدان تهیه شده و آماده توزیع در بین نیازمندان است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی با بیان اینکه آداب و معاشرت بخشی از فرایض دینی است که کمتر به آن توجه می‌شود، تأکید کرد: پیامبر اکرم (ص) صله رحم را جزئی از دین می‌داند و این سنت قدیمی شب یلدا بخشی از توصیه‌های دینی ماست؛ چراکه همبستگی بیشتر در بین خانواده را ایجاد می‌کند و این کار به‌طور قطع به انسجام کشور کمک می‌کند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه است و در تمامی عرصه‌های کرونا، جنگ، زلزله، سیل، عمرانی، سازندگی در کنار مردم بوده است و طبق فرمایشات امام رضوان‌الله سپاه اگر نبود کشور هم نبود، اظهار کرد: نماد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی است؛ کسی که تمامی زندگی خود را وقف در جهاد و پیشرفت انقلاب اسلامی کرده و به همین دلیل است که آمریکا و ابرقدرت‌ها از ایران واهمه و ترس دارند. امشب میلیون‌ها نفر در سراسر کشور به کمک سپاه پاسداران، بسیج، مدارس، خیرین در کنار خانواده‌های خود جمع می‌شوند و به خوشحالی می‌پردازند.
حمیدرضا حاجی‌بابایی ادامه داد: امسال بحمدالله از کارهای بزرگ سپاه پاسداران صادرات 6 میلیارد دلاری بنزین در هشت‌ماهه سال توسط قرارگاه‌ها بوده و می‌توان این را نیز افزود که در هر عرصه‌ای پیشرفت است، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن خودنمایی می‌کند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/64141