شناسه خبر:64141
1401/10/3 08:52:19

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دشمن با استفاده از تحریم و فشار‌های اقتصادی قصد دست‌درازی به سفره مردم عزیز ما را دارد، گفت: دشمن با استفاده از تحریم و فشار‌های اقتصادی قصد دست‌درازی به سفره مردم عزیز ما را دارد که با حضور سپاه و بسیج در این زمینه نیز مثل تمامی عرصه‌های دیگر ناکام مانده است.

سیدجواد حسینی در رزمایش یلدای فاطمی از توزیع بیش از هفت هزار بسته اقلام خوراکی بین نیازمندان خبر داد و افزود: بیش از هفت هزار بسته از قبیل برنج، مرغ، روغن، گوشت و آجیل توسط بسیج سازندگی، بسیج فرهنگیان و حوزه‌ها آماده توزیع در بین نیازمندان شده است.
امام‌جمعه‌ همدان نیز در این مراسم ابراز کرد: بسیج در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه خدمت‌رسانی و عمرانی خوش درخشیده است؛ به‌طوری که دو میلیون بسته به‌مناسبت شب یلدا در سراسر کشور و هفت هزار بسته در سطح استان همدان تهیه شده و آماده توزیع در بین نیازمندان است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی با بیان اینکه آداب و معاشرت بخشی از فرایض دینی است که کمتر به آن توجه می‌شود، تأکید کرد: پیامبر اکرم (ص) صله رحم را جزئی از دین می‌داند و این سنت قدیمی شب یلدا بخشی از توصیه‌های دینی ماست؛ چراکه همبستگی بیشتر در بین خانواده را ایجاد می‌کند و این کار به‌طور قطع به انسجام کشور کمک می‌کند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه است و در تمامی عرصه‌های کرونا، جنگ، زلزله، سیل، عمرانی، سازندگی در کنار مردم بوده است و طبق فرمایشات امام رضوان‌الله سپاه اگر نبود کشور هم نبود، اظهار کرد: نماد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی است؛ کسی که تمامی زندگی خود را وقف در جهاد و پیشرفت انقلاب اسلامی کرده و به همین دلیل است که آمریکا و ابرقدرت‌ها از ایران واهمه و ترس دارند. امشب میلیون‌ها نفر در سراسر کشور به کمک سپاه پاسداران، بسیج، مدارس، خیرین در کنار خانواده‌های خود جمع می‌شوند و به خوشحالی می‌پردازند.
حمیدرضا حاجی‌بابایی ادامه داد: امسال بحمدالله از کارهای بزرگ سپاه پاسداران صادرات 6 میلیارد دلاری بنزین در هشت‌ماهه سال توسط قرارگاه‌ها بوده و می‌توان این را نیز افزود که در هر عرصه‌ای پیشرفت است، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن خودنمایی می‌کند.

شناسه خبر 64141