کد خبر : 64210
تاریخ : 1401/10/4
گروه خبری : جامعه

کردستان میزبان 6 شهید گمنام می‌شود

استقبال کردستانی‌ها از پیکر شهدا همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)

اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهدای گمنام در کردستان با ابراز خوشحالی از معطرشدن فضای استان به عطر حضور شهدا، گفت: شهدا حقیقت محض هستند و تشییع و خاکسپاری 6 تن از شهدای گمنام در سه شهر کردستان افتخار بسیار بزرگی برای استان و دارای برکات معنوی فراوان است.
وی با بیان اینکه برگزاری مراسم تشییع باید با شکوه و درخور مقام و منزلت شهدا و مردم فرهنگی کردستان باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این مراسم همزمان با سالروز شهادت دخُت نبی مکرم اسلام (ص) برگزار می‌شود باید تلاش شود برنامه به محور وحدت و همدلی در استان تبدیل شود.
استاندار کردستان ادامه داد: مردم استان کردستان ارادتمندان اهل بیت علیه‌السلام هستند و رعایت شئون وحدت در این برنامه باید مورد توجه و موجب همدلی و وفاق در جامعه باشد.
زارعی‌کوشا با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها همکاری لازم را در جهت برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهدا داشته باشند، گفت: مردمی برگزار شدن مراسم همواره مورد تأکید است و رسانه‌ها و صداوسیما در این خصوص باید برنامه‌سازی و ساخت تیزرها و برنامه‌های هنرمندانه را در دستور کار داشته باشند.
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) پیکر مطهر 6 تن از شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس به کردستان منتقل و در سه شهر سنندج، قروه و بیجار خاکسپاری خواهند شد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/64210