شناسه خبر:64210
1401/10/4 10:36:10

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کردستان از تشییع پیکر پاک 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در سه شهر سنندج، قروه و بیجار خبر داد.

اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهدای گمنام در کردستان با ابراز خوشحالی از معطرشدن فضای استان به عطر حضور شهدا، گفت: شهدا حقیقت محض هستند و تشییع و خاکسپاری 6 تن از شهدای گمنام در سه شهر کردستان افتخار بسیار بزرگی برای استان و دارای برکات معنوی فراوان است.
وی با بیان اینکه برگزاری مراسم تشییع باید با شکوه و درخور مقام و منزلت شهدا و مردم فرهنگی کردستان باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این مراسم همزمان با سالروز شهادت دخُت نبی مکرم اسلام (ص) برگزار می‌شود باید تلاش شود برنامه به محور وحدت و همدلی در استان تبدیل شود.
استاندار کردستان ادامه داد: مردم استان کردستان ارادتمندان اهل بیت علیه‌السلام هستند و رعایت شئون وحدت در این برنامه باید مورد توجه و موجب همدلی و وفاق در جامعه باشد.
زارعی‌کوشا با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها همکاری لازم را در جهت برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهدا داشته باشند، گفت: مردمی برگزار شدن مراسم همواره مورد تأکید است و رسانه‌ها و صداوسیما در این خصوص باید برنامه‌سازی و ساخت تیزرها و برنامه‌های هنرمندانه را در دستور کار داشته باشند.
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) پیکر مطهر 6 تن از شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس به کردستان منتقل و در سه شهر سنندج، قروه و بیجار خاکسپاری خواهند شد.

شناسه خبر 64210