کد خبر : 73053
تاریخ : 1402/6/7
گروه خبری : جامعه

فرمانده مرزبانی کشور:

24ساعته شدن تردد مرز خسروی یک اقدام جهادی و انقلابی است

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا پس از بازدید از پایانه مرزی خسروی و روند تردد زائران، اظهار کرد: هم اکنون در سرتاسر استان کرمانشاه پویایی، سرزندگی و شور حسینی برقرار است و شاهد تغییرات بسیار خوبی در زمینه زیرساخت‌ها برای تردد زائران و سهولت در تردد آن‌ها هستیم.

وی اظهار کرد: افزایش گیت‌ها برای ورود و خروج زائران به عنوان یک اقدام جهادی و با پیگیری‌های فراوان محقق شد و اکنون 24 ساعته شدن تردد بدون وقفه در این این گذرگاه رسمی جای تحسین و خدا قوت ویژه دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا در ادامه، گفت: پایانه مرزی خسروی به عنوان دروازه عتبات عالیات با فراهم کردن زیرساخت‌های متناسب امسال شلوغ‌تر از سال گذشته شده و اقدامات و حضور استاندار متدین و حزب‌اللهی و کارآمد این استان قابل قدردانی است.

وی از تمامی از دست‌اندرکاران کرمانشاه که تسهیل و راحتی را در مرز رسمی خسروی برای زوار فراهم کردند قدردانی کرد و ادامه داد: مرز خسروی امسال با هماهنگی که با کشور عراق انجام شد و تلاش‌ها و هماهنگی‌های وزیر کشور، استاندار کرمانشاه و فرمانده انتظامی در چندین سفر به عراق باعث شبانه روزی شدن خسروی به عنوان دروازه عتبات عالیات به کشور عراق شد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/73053