شناسه خبر:73053
1402/6/7 09:35:35

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده مرزبانی کشور، 24 ساعته شدن تردد زائران در مرز خسروی را یک کار جهادی و انقلابی بیان کرد و گفت: حجم زائران در این گذرگاه رسمی به عنوان دروازه عتبات عالیات نسبت به سال گذشته بسیار بیشتر شده است.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا پس از بازدید از پایانه مرزی خسروی و روند تردد زائران، اظهار کرد: هم اکنون در سرتاسر استان کرمانشاه پویایی، سرزندگی و شور حسینی برقرار است و شاهد تغییرات بسیار خوبی در زمینه زیرساخت‌ها برای تردد زائران و سهولت در تردد آن‌ها هستیم.

وی اظهار کرد: افزایش گیت‌ها برای ورود و خروج زائران به عنوان یک اقدام جهادی و با پیگیری‌های فراوان محقق شد و اکنون 24 ساعته شدن تردد بدون وقفه در این این گذرگاه رسمی جای تحسین و خدا قوت ویژه دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا در ادامه، گفت: پایانه مرزی خسروی به عنوان دروازه عتبات عالیات با فراهم کردن زیرساخت‌های متناسب امسال شلوغ‌تر از سال گذشته شده و اقدامات و حضور استاندار متدین و حزب‌اللهی و کارآمد این استان قابل قدردانی است.

وی از تمامی از دست‌اندرکاران کرمانشاه که تسهیل و راحتی را در مرز رسمی خسروی برای زوار فراهم کردند قدردانی کرد و ادامه داد: مرز خسروی امسال با هماهنگی که با کشور عراق انجام شد و تلاش‌ها و هماهنگی‌های وزیر کشور، استاندار کرمانشاه و فرمانده انتظامی در چندین سفر به عراق باعث شبانه روزی شدن خسروی به عنوان دروازه عتبات عالیات به کشور عراق شد.

شناسه خبر 73053