کد خبر : 79037
تاریخ : 1402/11/12
گروه خبری : جامعه

برگزاری 1360 ویژه‌برنامه دهه فجر سپاه در کردستان

سردار جمشید رضایی در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: تلاش خبرنگاران کردستان برای تحقق جهاد تبیین و بیان حقایق و آگاه‌سازی را ستودنی خواند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک انقلاب منحصر به فرد بود که بعد از انقلاب امیرالمومنین تاکنون هیچ انقلابی مانند آن صورت نگرفته چون از دل مردم بود و مردم پشتوانه انقلاب بودند و این پیروزی در طول تاریخ بی‌نظیر بود و هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه کردستان ادامه داد: تقارن سالگرد پیروزی انقلاب، عید مبعث و ایام انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه حساسیت‌های این دوره انتخابات بالاست.

سردار رضایی ادامه داد: رسانه‌ها و خبرنگاران با تدابیری که دارند مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند چرا که حضور بالا تولید قدرت و بازدارندگی می‌کند.

وی افزود: سال جاری در دهه فجر با شعار «جشن ملی، مشارکت، پرشور و آینده روشن» یک هزار و 360 ریزبرنامه در قالب 46 برنامه محوری برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه کردستان گفت: کاروان قرآنی یکی از برنامه‌های دهه فجر است که امروز وارد قروه می‌شوند و در شهرستان‌های سنندج، مریوان، دیواندره و سروآباد برنامه خواهند داشت.

به گفته رضایی، افتتاح پروژه‌های آبرسانی و محرومیت‌زدایی، همایش علما و روحانیون، رژه موتوری، خدمات پزشکی و دندانپزشکی و توزیع هفت هزار بسته معیشتی در سطح استان از برنامه‌های شاخص سپاه کردستان در ایام‌الله دهه فجر است.

 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/79037