شناسه خبر:79037
1402/11/12 09:52:25

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری یک هزار و 360 ویژه‌برنامه در قالب 46 عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد.

سردار جمشید رضایی در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: تلاش خبرنگاران کردستان برای تحقق جهاد تبیین و بیان حقایق و آگاه‌سازی را ستودنی خواند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک انقلاب منحصر به فرد بود که بعد از انقلاب امیرالمومنین تاکنون هیچ انقلابی مانند آن صورت نگرفته چون از دل مردم بود و مردم پشتوانه انقلاب بودند و این پیروزی در طول تاریخ بی‌نظیر بود و هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه کردستان ادامه داد: تقارن سالگرد پیروزی انقلاب، عید مبعث و ایام انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه حساسیت‌های این دوره انتخابات بالاست.

سردار رضایی ادامه داد: رسانه‌ها و خبرنگاران با تدابیری که دارند مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند چرا که حضور بالا تولید قدرت و بازدارندگی می‌کند.

وی افزود: سال جاری در دهه فجر با شعار «جشن ملی، مشارکت، پرشور و آینده روشن» یک هزار و 360 ریزبرنامه در قالب 46 برنامه محوری برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه کردستان گفت: کاروان قرآنی یکی از برنامه‌های دهه فجر است که امروز وارد قروه می‌شوند و در شهرستان‌های سنندج، مریوان، دیواندره و سروآباد برنامه خواهند داشت.

به گفته رضایی، افتتاح پروژه‌های آبرسانی و محرومیت‌زدایی، همایش علما و روحانیون، رژه موتوری، خدمات پزشکی و دندانپزشکی و توزیع هفت هزار بسته معیشتی در سطح استان از برنامه‌های شاخص سپاه کردستان در ایام‌الله دهه فجر است.

 

شناسه خبر 79037