کد خبر : 84536
تاریخ : 1403/4/18
گروه خبری : جامعه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان انتقاد کرد؛

عملکرد ضعیف بانک سپه همدان در پرداخت تسهیلات بانکی به نانوایی‌ها

راه‌اندازی نانوایی پخت نان کامل در اولویت سال 1403

اسدالله ربانی‌مهر در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان همدان با انتقاد از عملکرد بانک سپه استان در پرداخت تسهیلات به نانوایی‌ها، ابراز کرد: حساب مالی نانوایی‌ها در بانک سپه است و روزانه چند میلیارد گردش مالی دارند، اما متأسفانه بانک سپه همدان هیچ‌گونه همکاری در پرداخت تسهیلات ندارد، با وجود اینکه بیش از پنج مصوبه از سال قبل با موضوع تسهیلات داشتیم؛ اکثر نانوایی‌ها درخواست انتقال حساب نانینو به یک بانک دیگر را دارند.

وی افزود: نانوایان برای حل مشکلات معیشتی، تجهیزات و تهیه موتور برق، نیاز به تسهیلات دارند و بانک سپه باید با نانوایی‌ها همکاری داشته و تسهیلات پرداخت ‌کند؛ اما متأسفانه تاکنون این مهم را انجام نداده که باعث گلایه نانوایان شده، البته این موضوع به مراجع بالادستی گزارش شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: راه‌اندازی نانوایی پخت نان کامل به‌عنوان یک تکلیف طی سال جدید در اولویت است و باید واحدهای پخت نان کامل در جهت سلامتی شهروندان در همدان راه‌اندازی شوند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: در حوزه آرد و نان عملکرد دستگاه‌ها ارزیابی می‌شود و در حوزه نظارت و بازرسی انتظار است اقدامات جدی‌تر و بازدارنده‌تر باشد تا تأثیرگذار شود.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/84536