شناسه خبر:11508
1398/6/10 10:09:46

سپهرغرب، گروه خبر: تیم‌های کرمانشاه و کردستان، قهرمان و نایب‎قهرمان دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کونگ‎فو کشور شدند که به مدت دو روز در سالن آزادی سنندج برگزار شد.

در پایان رقابت‌های دومین المپیاد استعدادهای برتر کونگ‎فو کشور، تیم کرمانشاه با کسب پنج مدال طلا و یک مدال برنز قهرمان رقابت‌ها شد و کردستان نیز با کسب یک مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز نایب‎قهرمانی را از آن خود کرد و تیم زنجان با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش انفرادی این رقابت‌ها در وزن منفی 35 کیلوگرم، مقام اول به امیرحسین کریم‎پور از کردستان رسید، محمد مهدی‎مراد از اصفهان دوم شد و سپهر شیرزاد از البرز و سهراب زنگنه از کرمانشاه به‎طور مشترک به مقام سوم این وزن رضایت دادند.

در وزن منفی 38 کیلوگرم مهدی داودی از اصفهان اول، محمد اسفندیاری از بوشهر دوم و پارسا طالبی زرین‎کمر از تهران ب و شایان فخری از تهران الف به‎طور مشترک سوم شدند.

در وزن منفی 41 کیلوگرم نیز زانا فیروزبخت از کرمانشاه به مقام نخست دست یافت، پیشوا امینی از کردستان دوم شد و مقام سوم هم به‎طور مشترک به علی بهزادی از فارس و مصطفی هبیدی‎رئوف از سیستان و بلوچستان رسید.

در وزن منفی 44 کیلوگرم مقام اول و دوم به ترتیب به هیژا کریمی از کرمانشاه و علیرضا جوزی از زنجان رسید و مقام سوم مشترک سهم آرمین عبدی از قزوین و امیرمحمد سکوتی از مرکزی شد.

در وزن منفی 47 کیلوگرم نیز امیر جمشیدی از البرز اول و ماهان زارعی از کردستان دوم شدند و مقام سوم مشترک به امیررضا علی‌مرادی از خراسان رضوی و علیرضا تقوی از آذربایجان شرقی رسید.

در وزن منفی 51 کیلوگرم علی محمدی‎رحیملو از اردبیل اول، مهدی جامع از مرکزی دوم و حسین عرفانی از گیلان و امیرحسین سعادتمند از خراسان شمالی به‎طور مشترک سوم شدند.

در وزن منفی 55 کیلوگرم محمدحسین علیاری از زنجان به مقام نخست دست یافت، شاهین قادری از البرز دوم شد و مقام سوم به‎طور مشترک به نیما کوهی کلی از اردبیل و مهدی آخوندی از اصفهان رسید.

در وزن منفی 59 کیلوگرم ابوالفضل اسدیان از کرمانشاه اول، ابوالفضل قلی‎پور از البرز دوم و مقام سوم مشترک هم به یاسین میرفردی از کهکیلویه و بویراحمد و علی محبیان از زنجان رسید.

در وزن منفی 63 کیلوگرم نیز مقام‌های اول و دوم به ترتیب به کورش شهریاری از بوشهر و هادی کرمی از زنجان رسید و مانی مجد از تهران الف و نیکان کمانگر از کردستان به‎طور مشترک سوم شدند.

در وزن منفی 68 کیلوگرم هم مقام اول نصیب پویا داها از کرمانشاه شد و مقام دوم به علی طاهرخانی از قزوین رسید. در این وزن علی نقاشیا‎حقیقی از فارس و امیرحسین رازقی از خراسان شمالی به‎طور مشترک سوم شدند.

در وزن منفی 78 کیلوگرم نیز به ترتیب، سینا مردادی از کرمانشاه و کسری حسینی از کردستان اول و دوم شدند و مقام مشترک سوم هم به مهدی محمدزاده از مازندران و آریا عین‎بیگی از خراسان شمالی رسید.

گفتنی است؛ در پایان این رقابت‌ها به نفرات و تیم‌های برتر، حکم و مدال قهرمانی مسابقات اهدا شد.

شناسه خبر 11508