شناسه خبر:12629
1398/7/13 10:02:13

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از حضور هیئت بسکتبال استان در فصل آتی رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با یک تیم بومی خبر داد.

حامد جولائی در جلسه با رئیس و اعضای هیئت بسکتبال استان که روز چهارشنبه 10 مهرماه در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش می‌شود تا بسکتبالیست‌های کردستانی در فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته یک آقایان بتوانند در قالب تیم هیئت کردستان حضور داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسکتبال کردستان و سابقه درخشان در لیگ‌های مختلف کشوری، گفت: با توجه به قابلیتی که در بازیکنان کردستانی وجود دارد امیدواریم حضوری موفق در لیگ دسته یک داشته باشیم.

جولائی تصریح کرد: سال 96 استان کردستان با حمایت مالی یک شرکت خصوصی با عنوان «ایستک کردستان» در لیگ دسته یک آقایان کشور حضور داشت و نتایج قابل قبولی نیز کسب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد؛ متأسفانه حامی مالی این تیم در پایان فصل از حمایت‌های خود صرف نظر کرد و تیم بدون حامی ماند و از ادامه و حضور در رقابت‌ها بازماند.

وی ورزش بسکتبال در استان را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: بسکتبال از سال‌های دور در کردستان از طرفداران زیادی برخوردار بوده و می‌توان آن را ورزش نخست استان نامید.

جولائی اذعان کرد: با رایزنی‌هایی که در ماه‌های اخیر با اعضای هیئت، پیشکسوتان این رشته و بازیکنان صورت گرفته، تلاش بر آن است که امسال و در رقابت‌های آتی لیگ دسته یک استان با یک تیم کاملاً بومی تحت حمایت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت بسکتبال استان در بخش آقایان حضور پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان با استقبال از حمایت مالی شرکت‌ها و کارخانه‎های سطح استان از تیم‌های ورزشی، گفت: اداره کل ورزش و جوانان در این راستا آماده همکاری و تسهیل کارهای اجرایی آن است.

شناسه خبر 12629