شناسه خبر:13536
1398/8/13 14:49:58

امیر خجسته با ابراز امیدواری برای احیای پرواز همدان به کیش، مشهد، عتبات و کشورهای خارجی از عملکرد مسئولان فرودگاه و حج و زیارت همدان در ایام اربعین انتقاد کرد و گفت: اگر مسئولان به‌صورت تخصصی ورود می‌کردند ما هم پیگیری می‌کردیم، با این شرایط تحریم و وضعیت دولت برای اصلاح زیرساخت‌ها تلاش شده اما بدون استفاده مانده که این قابل‌قبول نیست.

*استیضاح، ابزار نماینده مجلس است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ابزار نماینده مجلس در پیگیری امور تذکر، سؤال و استیضاح است، خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند چرا این‌قدر از استیضاح حرف می‌زنی؟ ابزار من به‌عنوان نماینده استیضاح است، اگر از آن استفاده نکنم به مردم خیانت کرده‌ام.

وی افزود: تکمیل شدن خطوط ریلی همدان و اختصاص بودجه برای این کار با تشکیل 152جلسه، پیگیری آزادراه همدان و تکمیل برج مراقبت و محوطه‌سازی فرودگاه از اقداماتی بود که با پیگیری و فشار به مسئولین انجام شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان این بخش از سخنان خود با ابراز امیدواری برای احیای پرواز همدان به کیش، مشهد، عتبات و کشورهای خارجی از عملکرد مسئولان فرودگاه و حج و زیارت همدان در ایام اربعین انتقاد کرد و گفت: اگر مسئولان به‌صورت تخصصی ورود می‌کردند ما هم پیگیری می‌کردیم، با این شرایط تحریم و وضعیت دولت برای اصلاح زیرساخت‌ها تلاش شده اما بدون استفاده مانده که این قابل‌قبول نیست.

مشروح این خبر را در روزنامه فردا بخوانید.

شناسه خبر 13536