شناسه خبر:15594
1398/10/5 09:26:12

سپهرغرب، گروه خبر: معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: 640 نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان، مادران و دختران زیر پوشش این نهاد در قالب اردوی زیارتی به مشهد مقدس اعزام شدند.

مهدی جعفری با بیان اینکه در راستای سیاست‌های کمیته امداد، 640 نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و مادران و دختران زیر پوشش در قالب اردوی زیارتی طی 9 ماهه سال جاری به مشهد مقدس اعزام شدند، اظهار کرد:‌ در جهت ایجاد روحیه امید و نشاط و تقویت نظام اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی خانواده‌های زیر پوشش اردوی زیارتی به مشهد مقدس برنامه‌ریزی‌ شده‌است.

وی ادامه داد: این دسته از مددجویان با 16 دستگاه اتوبوس به همراه مربی و مسؤول اردو به اردوگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان یادآوری کرد: با توجه به اهداف پیش‌بینی‌شده در برنامه‌های اردویی کمیته امداد از طریق مراکز اردوگاهی، مددجویان اعزامی ضمن بهره‌مندی از زیارت حرم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در کلاس‌های آموزشی متعدد نیز شرکت خواهند کرد.

جعفری عنوان کرد: این اردوها در طول سال برای گروه‌های مختلف زیر پوشش این نهاد پیش‌بینی‌شده که در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی، مادران و دختران، سالمندان و غیره برگزار می‌شود.

وی افزود: این افراد طی یک هفته به مشهد مقدس اعزام و علاوه بر آشنایی با آداب زیارت، در کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های احکام، سبک زندگی اسلامی، عقل معاش و غیره شرکت می‌کنند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا 9 ماهه نخست سال، 640 مددجوی زیر پوشش به اردوهای زیارتی و آموزشی مشهد مقدس اعزام‌ شده‌اند که در این زمینه برای هر نفر 480 هزار تومان پرداخت‌ شده‌است.ف

 

شناسه خبر 15594