شناسه خبر:16026
1398/10/15 12:08:26

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از تجمع عظیم مردم دارالمومنین همدان در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در روز سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه در میدان امام(ره) خبر داد.

حجت‌الاسلام هادی نظیری امروز در گفت‌وگویی در همدان با اشاره به تجمع عظیم مردم دارالمومنین همدان در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا اظهار کرد: این مراسم روز سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۰ در میدان امام(ره) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور هیئات مذهبی و عزاداری مردم برگزار می‌شود گفت: معتقدیم هیات‌های حسینی با آلات عزا چون سنج و طبل باید در جایی که ارزش‌های اسلامی در معرض خطر قرار گرفته است وارد میدان شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت هیات‌های حسینی باید همیشه در مسیر آرمان‌های سیدالشهدا مد نظر باشد گفت: از هیات‌های مذهبی می‌خواهم در این روز حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشند کمااینکه تجربه ثابت کرده جز این نیز نخواهد بود.

وی سردار سلیمانی را شخصیتی فراجناحی و متعلق به تمام مظلومان و آزادیخواهان جهان دانست و با بیان اینکه مردم با هر سلیقه و گرایش سیاسی در این مراسم شرکت خواهند کرد گفت: آمریکای تروریست بنا به اعلام خود هدفمند سردارسلیمانی را مورد هدف قرار داد بنابراین باید پاسخی کوبنده و انتقامی سخت دریافت کند.

نظیری با تأکید بر اینکه باید در مقابل جسارت جبهه استکبار برخاست گفت: اقدام مربوط به فرمان رهبری در حوزه انتقام سخت بر عهده مجموعه حاکمیتی است و بخش مردمی نیز باید با خیزش گسترده برای دفاع از راه و رسم سردار باشد.

وی تأکید کرد: البته به لطف خدای بزرگ و با حضور بابصیرت و غیرتمند مردم ایران اسلامی در حتی دورافتاده‌ترین مناطق شاهد این خیزش هستیم که هر روز بر ابعاد آن چه در داخل که در خارج از کشور نیز افزوده خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در پایان سخنانش انسجام مقاومت علیه جبهه استکبار جهانی را رهاورد خون سردارسلیمانی دانست و گفت: باید راه این شهید عزیز که دفاع از دین و حرکت در راه ولایت بود را قدرتمندتر از قبل ادامه دهیم.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 16026