شناسه خبر:19623
1399/1/25 00:05:07
امام‌جمعه پلدختر انتقاد کرد:

نبود پزشک جراح در بیمارستان پلدختر

سپهرغرب، گروه خبر: امام‌جمعه‌ پلدختر از نبود پزشک جراح دربیمارستان امام‌خمینی‌(ره) با وجود وقوع تصادفات ناگوار در محورهای مواصلاتی پلدختر، انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام سید‌محسن موسوی روز شنبه با شاره به نبود جراح در بیمارستان امام‌خمینی‌(ره) با وجود تصادفات ناگوار در محورهای مواصلاتی اظهارکرد: بیماران و مصدومان به‌علت نبود جراح در این شهرستان، به خرم‌آباد اعزام می‌شوند که این امر عواقب و پیامدهای ناگواری به دنبال دارد.

وی از رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر خواست، در زمینه استقرار پزشک جراح در بیمارستان امام‌خمینی(ره) پلدختر و رفع این نیاز ضروری به‌ عنوان مطالبه مردم تدبیری بیندیشند.

حجت‌الاسلام موسوی، پلدختر را یکی از موفق‌ترین شهرها در زمینه همراهی با ستاد مبارزه با کرونا دانست و گفت: مردم پلدختر به‌ویژه اصناف، در این رابطه با توجه به رعایت موازین و توصیه‌های بهداشتی، موفق بوده‌اند و همکاری کرده‌اند.

وی افزود: کل بازار پلدختر به‌غیر از داروخانه‌ها و مغازه‌های موادغذایی که نیاز ضروری مردم است، همت کرده‌اند و با تعطیلی اصناف در جریان مبارزه با کرونا سنگ تمام گذاشته‌اند.

امام‌جمعه پلدختر گفت: انتظار می‌رود شورای تأمین، فرماندار و اداره صمت پلدختر با توجه به درخواست‌های صنوف، با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی لازم، اقدام‌ به بازکردن مغازه‌ها کنند، زیرا مغازه‌ها تنها منبع درآمد روزانه آنان است که با گذشت یک‌ماه عدم فعالیت و با وجود مقروض بودن، چاره‌ای جز بازکردن آن ندارند.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: بنابراین ضرورت دارد با‌رعایت همه موازین بهداشتی و نوبت‌بندی صنوف از جمله مصالح‌فروشی، تعمیرکاران و جوشکاران هرکدام در روزهای معین برای تأمین مایحتاج مردم شهرستان فعالیت داشته و در روز دیگر بسته باشند.

وی از خیران شهرستان خواست جهت خرید اقلام بهداشتی مانند الکل، ماسک و مواد ضد‌عفونی‌کننده برای خانواده‌های آسیب‌پذیر اقدام کنند، زیرا امروز هر کس باید در حد توان به داد مردم شهر خود برسد.

شناسه خبر 19623