شناسه خبر:20202
1399/2/5 18:52:56

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار لرستان گفت: تا 15 اردیبهشت ماه اصل بر عدم برگزاری هرگونه مراسمی است و فرمانداران و سایر اعضاء ستاد مبارزه با کرونا بر اجرای این موضوع اهتمام داشته باشند.

سیدموسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد مدیریت بیماری کرونا لرستان ضمن تبریک هفته سلامت به کادر درمانی استان و تقدیر از عملکرد آن‌ها، اظهار کرد: کادر درمانی شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند و با توجه به عملکرد غیرقابل پیش‌بینی ویروس، از این رو کمک‌ها به دانشگاه علوم‌پزشکی ادامه‌دار بوده و تأمین نیازهای آن‌ها در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی نیز باید با تأمین مایحتاج و تکمیل امکانات، آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط خاص احتمالی را داشته باشد.

وی تصریح کرد: به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، سیستم حمل‌ونقل استان رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی در جابه‌جایی مسافران را مد نظر قرار داده و اجرایی کند.

خادمی با اشاره به لزوم جمع‌آوری و سامان‌دهی معتادان متجاهر، زباله‌گردها و کودکان کار، گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط، جلوگیری از کوچ عشایر و ورود آن‌ها به استان را مد نظر قرار داده و عشایری که به استان وارد شده‌اند، شرایط خروج آن‌ها فراهم شود.

وی ضمن تأکید بر اطلاع‌رسانی مصوبات ملی و استانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در صدا و سیما، فضای مجازی و رسانه‌ها افزود: هدف نهایی مصوبات ستاد کمک به عملکرد بهتر مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی در مقابله با بیماری کرونا و خدمات‌رسانی به مردم است.

 

شناسه خبر 20202