شناسه خبر:23874
1399/4/4 00:12:04
رئیس هیئت دوومیدانی لرستان خبر داد:

برگزاری جام بزرگ خلیج فارس در خرم‌آباد

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت دوومیدانی لرستان می‌گوید: امسال چندین رقابت مهم به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

سیاوش سپهوند در این‌باره اظهار کرد: امسال طبق تقویم فدراسیون چند مسابقه مهم به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مسابقات، جام بزرگ خلیج فارس است که در رشته‌های پرتابی، طبق تقویم فدراسیون، نیمه دوم مرداد در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

سپهوند با بیان اینکه میزبانی المپیاد استعدادهای برتر در دو بخش پسران و دختران به خرم‌آباد واگذار شده است، اضافه کرد: قرار بود این المپیاد شهریورماه برگزار شود اما وزارت ورزش زمان را بهمن‌ماه اعلام کرده است.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان با بیان اینکه چند برنامه دیگر نیز در تقویم فدراسیون به میزبانی لرستان اعلام شده است، افزود: برگزاری این رقابت‌ها با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این رقابت‌ها نیاز به کمک مالی نداریم، ادامه داد: باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد اسپانسر هیئت دوومیدانی لرستان است و مشکلی مالی برای میزبانی نداریم.

سپهوند یادآور شد: سال گذشته رقابت‌های جوانان قهرمانی کشور در دو بخش پسران و دختران را در خرم‌آباد برگزار کردیم و پس از آن نیز میزبان اردوی تیم ملی در این رده سنی بودیم.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان تاکید کرد: اگر قرار باشد این رقابت‌ها برگزار شود ما آمادگی لازم را داریم و با بهترین امکانات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این کار را انجام خواهیم داد.

شناسه خبر 23874