شناسه خبر:26649
1399/5/22 00:56:20

سپهرغرب، گروه خبر :معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: با توجه به طرح حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و فعالان اقتصادی در زمینه خسارات ناشی از بیماری کرونا در پرداخت تسهیلات، باید تسریع شود.

اسد عبداللهی روز گذشته در کارگروه اشتغال لرستان بیان کرد: با توجه به طرح حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و فعالان اقتصادی در زمینه خسارات ناشی از بیماری کرونا با توجه به اعتبار تخصیصی، لازم است دستگاه‌های اجرایی با همکاری بانک‌های عامل روند پرداخت اعتبارات را به بهترین شکل ممکن به اقشار آسیب‌پذیر خدمات‌رسانی کنند.

وی با اشاره به تعاملی که بین مجموعه بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به فرصت محدود جذب این اعتبارات، اعضای کارگروه نسبت به پیگیری موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: واحد‌های معرفی شده نیز باید به تعهدات خود درخصوص اجرای پروژه و جذب نیروی کار عمل کنند.

عبدالهی گفت: دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در رابطه با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا، زمینه اطلاع‌رسانی به‌موقع را با توجه به مدت زمان باقی‌مانده فراهم کنند.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی جامعه مشابه جنگ اقتصادی است، ادامه داد: اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، نسبت به اجرای تعهدات و وظایف خود برای بهبود شرایط استان توجه ویژه داشته باشند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 26649