شناسه خبر:28006
1399/6/17 02:34:01

رئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: به زودی با تامین منابع مالی مطالبات داوران و ناظرین فوتبال استان همدان پرداخت خواهد شد.

عباس صوفی اظهار داشت: قشر داوران همدان یکی از زحمتکش‌ترین افراد فوتبال هستند که همواره در جهت برگزاری مسابقات داخلی و لیگ‌های استان با کمترین مبالغ تلاش کرده‌اند.

وی افرود: در تلاش هستیم به زودی با تامین منابع مالی مطالبات سال‌های اخیر داوران و ناظران فوتبال استان را پرداخت کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به دریافت مجوز آغاز مسابقات و تمرینات فوتبال استان همدان گفت: پیرو جلساتی که با ستاد کرونا در استانداری و اداره کل ورزش و جوانان داشتیم خوشبختانه مجوز آغاز مسابقات و تمرینات فوتبال، فوتبال بانوان و رده‌های پایه گرفته شده است.

صوفی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم نیز برای برگزاری مسابقات به نحو مطلوب در حال انجام بوده و تا یک هفته آینده نیز تیم‌های استان فرصت دارند برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کنند.

وی با بیان اینکه باید پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شود، بیان کرد: سلامت بازیکنان، مربیان، داور، ناظرین و تمامی عوامل اجرایی یک مسابقه برای ما از هر چیزی دیگری مهم تر است.

رئیس هئیت فوتبال استان همدان عنوان کرد: تمام تیم‌ها، مدارس سالیانه فوتبال و کسانی که می‌خواهند تمرینات خود را آغاز کنند باید متعهد شوند که پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

صوفی با اشاره به توسعه فوتبال استان همدان گفت: تمام تیم‌هایی که در رده پایه اعلام حضور می‌کنند مبلغی از آنها باتوجه به قولی که داده بودیم اخذ نخواهیم کرد‌.

وی افزود: باتوجه به صحبت‌هایی که جامعه پزشکی ما انجام می‌دهند باید بپذیریم که در شرایط کرونا به زندگی خود ادامه دهیم و فعالیت‌های را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی که ستاد کرونا اعلام می‌کند بازگشایی کنیم و امیدواریم هرچه زودتر با پایان و درمان این ویروس همه چیز به روزهای عادی خود بازگردد.

شناسه خبر 28006