شناسه خبر:28779
1399/6/30 06:15:40
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

روزنامه سپهرغرب همچنان با قوت به کار خود ادامه می‌دهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه بعد از درگذشت کاشی روزنامه سپهرغرب همچنان با قوت به کار خود ادامه داد، گفت: تلاش همکاران این مجموعه برای انجام رسالت رسانه‌ای قابل تقدیر است.

احمدرضا احسانی روز گذشته با حضور در دفتر روزنامه سپهرغرب با کارکنان این روزنامه دیدار و پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‎مناسبت درگذشت مهدی کاشی، خبرنگار فقید این روزنامه را به خانواده وی تقدیم کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم کاشی، اظهار کرد: درگذشت فعال رسانه‌ای و خبرنگار فرهیخته مرحوم مهدی کاشی، فقدانی بزرگ برای اهالی رسانه استان بود.

این مقام مسئول افزود: آن مرحوم در دوران فعالیت خود علاوه‌بر حوزه رسانه در بخش‌های دیگر ازجمله امور خیریه هم فعال بود و اقدامات تأثیرگذاری داشت.

احسانی با تأکید بر اینکه بعد از درگذشت کاشی روزنامه سپهرغرب همچنان با قوت به کار خود ادامه داد، گفت: تلاش همکاران این مجموعه برای انجام رسالت رسانه‌ای قابل تقدیر است.

در این دیدار که معاون امور فرهنگی و رسانه‎ای، مشاور مدیرکل، رئیس گروه رسانه و رئیس حوزه مدیریت اداره کل هم حضور داشتند، با تقدیم پیام سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از خانواده مرحوم کاشی دلجویی شد.

شناسه خبر 28779