شناسه خبر:29749
1399/7/14 17:18:07

محسن کرمیان هندبالیست کرمانشاهی با عقد قراردادی به تیم آر.کی.بیلووار کرواسی پیوست.

این بازیکن با سابقه هندبال ایران اظهار کرد: تیم آر.کی.بیلووار سال گذشته در رقابت‌های سوپرلیگ کرواسی در جایگاه پنجم جدول بود که با شیوع بیماری کرونا، این رقابت‌ها نیمه‌کاره به پایان رسید.

وی تصریح کرد: مسئولین این باشگاه امسال به‌منظور بهبود شرایط تیمشان در جدول مسابقات به دنبال جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم هستند تا حضوری قدرتمند در رقابت‌های سوپرلیگ کشورشان داشته باشند، در این راستا از من و چند بازیکن از کشورهای دیگر دعوت کردند تا با عقد قرارداد در ترکیب تیمشان قرار بگیریم.

کرمیان اضافه کرد: تیم آر.کی. بیلووار در هفته پیش رو با تیم دابراوا که از تیم‌های خوب لیگ کرواسی است، بازی دارد که با صادر شدن کارت بازی برایم می‌توانم در این دیدار تیمم را همراهی کنم.

این هندبالیست کرمانشاهی که تاکنون سابقه بازی در تیم‌های مس کرمان، مارون اهواز، منیزیم فردوس، زاگرس اسلام‌آباد غرب و آرکی پلیستر مقدونیه را در کارنامه ورزشی خود دارد، اظهار کرد: امیدوارم بتوانم با داشتن عملکردی خوب در این تیم نماینده شایسته‌ای برای هندبال کشور و استانم باشم.

محسن کرمیان همچنین دارای سابقه عضویت در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هندبال کشورمان بوده و با داشتن فیزیک بدنی مناسب از نوابغ این رشته در کشورمان محسوب می‌شود، اما در چندسال اخیر مورد بی‌مهری مربیان تیم ملی قرار گرفته است.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 29749