شناسه خبر:30582
1399/7/30 17:00:19

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۹۵۰ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان طرح ملی مسکن واجد شرایط بودند، گفت: پس از بررسی نهایی ۱۰ هزار و ۴۴۳ نفر تأیید شدند.

داریوش حسینی امروز با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان، اظهار کرد: طی سه مرحله ۱۸ هزار و ۹۷۴ نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.

وی با بیان آنکه از این تعداد ۱۴ هزار و ۵۰۸ نفر در همدان و ملایر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: چهار هزار و ۴۰۶ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در این طرح شرکت کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه ۱۵ هزار و ۹۵۰ نفر آنان واجد شرایط بودند، تصریح کرد: پس از بررسی نهایی ۱۰ هزار و ۴۴۳ نفر تأیید نهایی شده‌اند.

وی درخصوص پروژه‌های مسکن مهر نیز گفت: از ۲۹ هزار و ۳۹۴ واحد مسکن مهر در استان، ۲۸ هزار و ۲۶ واحد افتتاح و تحویل شده و ۹۲۸ واحد باقی مانده است.

حسینی برای سهولت کار در بخش مسکن مهر تأکید کرد: شهرداری در صدور پایان کار پروژه‌های مسکن مهر تسریع بخشد و حذف کمیسیون ماده ۱۰۰ درخصوص پروژه‌های مسکن مهر را اعمال کند.

وی با اشاره با پروژه‌های فاقد متقاضی نیز گفت: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر یک‌هزار و ۵۰۳ واحد در قالب ۵۸۱ قطعه تفکیکی بوده که مقرر شد آن‌دسته از پروژه‌هایی که متقاضی دارند جدا شده و مابقی در طرح اقدام ملی مسکن واگذار شود.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 30582