شناسه خبر:31969
1399/8/27 11:12:23

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب، از کشف یک محموله 6 تنی چوب قاچاق از یک دستگاه کامیون که هیچ‌گونه مجوز قانونی برای خروج از شهرستان را نداشت، خبر داد.

سرهنگ منوچهر رضایی روز دوشنبه افزود: ماموران پلیس انتظامی سرپل ذهاب در پی گشت‌ زنی در منطقه به یک دستگاه کامیون بنز به رانندگی فردی با هویت معلوم مشکوک شدند که اقدام به توقف و بازرسی از خودرو کردند.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: با هماهنگی مقام قضایی، اموال قاچاق و خودرو توقیف و متهم دستگیر و در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد.

سرهنگ رضایی ادامه داد: پلیس با تخریب‌کنندگان و قاچاقچیان چوب به شدت برخورد کرده و در این امر هیچ گونه اغماضی نداشته و از مردم تقاضا داریم درصورت مشاهده چنین مواردی که ثروت ملی کشور را به تاراج می‌برند و باعث تخریب آن می‌شوند مراتب را سریع به واحدهای انتظامی اطلاع دهند تا اقدام و برخورد لازم صورت پذیرد.

او همچنین از توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری چهار اخلالگر اقتصادی و کشف 59 میلیون ریال اسکناس جعلی از این متهمان که قصد توزیع آن را در شهرستان سرپل ذهاب داشتند، خبر داد.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: نیروی انتظامی با اخلالگران در نظام اقتصادی کشور برخورد جدی داشته و اجازه جولان به مفسدان ارزی در جامعه را نخواهد داد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.

شناسه خبر 31969