شناسه خبر:33362
1399/9/20 09:44:00
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان:

برگزاری نخستین جشنواره «بانوی پرافتخار الوند» در همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از برگزاری نخستین جشنواره «بانوی پرافتخار الوند» در همدان خبر داد.

ربیعه علی‌محمدی روز چهارشنبه اظهار کرد: نخستین جشنواره «بانوی پرافتخار الوند» با هدف شناسایی و انتخاب بانوان شاخص و موفق استان در حوزه‌های مختلف در استان برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره در بخش‌های بهداشت و سلامت، علمی و پژوهشی، فعال فرهنگی و هنری، دینی، کارآفرین و فعال اقتصادی، فعال اجتماعی، شاغل در دستگاه‌های اجرایی، روستایی و عشایری، ورزشی، سرپرست خانوار و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان ارج نهادن به زحمات تلاشگران این حوزه‌ها در راستای ارتقای منزلت و جایگاه زن در عرصه‌‌های مختلف، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان بانوان و تشویق آن‌ها به فعالیت سازنده در جامعه، ترغیب به فعالیت‌های گروهی و به تصویر کشیدن نقاط قوت در الگوی همدلی و مشارکت موفق را از اهداف این جشنواره برشمرد.

وی گفت: این جشنواره استانی به‌منظور تهیه بانک اطلاعاتی از توانمندی‌های زنان استان به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان در روز 30 آذرماه 1399 برگزار خواهد شد.

علی‌محمدی افزود: جشنواره بانوان پرافتخار الوند برای شناسایی توانمندی‌های زنانی است که باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شوند؛ از این‌رو این‌ رخداد مهم، با حضور بانوان موفق از سراسر استان، مدیران و مسئولان و اساتید دانشگاه برگزار می‌شود.

وی گفت: بانوان توانمند در سراسر استان همدان می‌توانند از طریق سایت http://78.39.207.7/woman/Register.aspx تا پایان آذرماه امسال ثبت‌نام کنند و یا ارگان‌های مربوطه آن‌ها را در این سایت، معرفی کنند.

شناسه خبر 33362