شناسه خبر:33377
1399/9/20 10:34:11
مدیر امور توزیع برق شهرستان بروجرد گفت:

توزیع برق بروجرد 43 میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر امور توزیع برق شهرستان بروجرد گفت: این دستگاه خدمات رسان 43 میلیارد تومان از مشترکان صنعتی، اداری و عمومی طلب دارد که تاخیر در پرداخت این بدهی‌ها موجب اختلال در خدمات رسانی مطلوب می‌شود.

محمدعلی خسروی اظهار کرد: واحدهای صنعتی و کارخانه‌جات با 15 میلیارد تومان بدهی رتبه نخست، واحدهای اداری، تجاری و عمومی با 10 میلیارد تومان بدهی رتبه دوم و چاه‌های آب شرب شهری و روستایی و چاه‌های کشاورزی و مصارف خانگی با 18میلیارد تومان رتبه سوم را به خود اختصاص داده اند.

وی تآکید کرد: مصرف برق این شهرستان در حالت عادی روزانه 110 مگابایت است که در فصل گرما تا 142 مگابایت افزایش می‌یابد.

خسروی گفت: با توجه به اجرای طرح برق امید 18هزار مشترک کم مصرف این شهرستان شناسایی و مشمول معافیت این طرح شدند.

وی بیان کرد: مشترکان شبکه برق می‌توانند نرم افزار برق من را از کافه‌بازار دانلود و با نصب این نرم افزار روی انواع گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید از خدمات غیرحضوری برخوردار شوند.

مدیر امورتوزیع برق شهرستان بروجرد اضافه کرد: سامانه «برق من» 40 خدمت مورد تقاضای مشترکان شبکه برق را پشتیبانی می‌کند و تقریباً به طور کامل نیاز به حضور خدمات‌گیرندگان در ادارات برق با راه‌اندازی رسمی این سامانه برطرف شده است.

خسروی افزود: تاخیر در پرداخت تعرفه‌های امور برق از سوی مشترکین خدمت رسانی را به مردم با مشکل مواجه خواهد کرد و این درحالیست که 100درصد خدمات به مشترکین ارائه می‌شود.

وی اذعان کرد: در راستای توسعه و بهینه سازی شبکه برق بروجرد در سال جاری 6 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیش از 100 طرج تخصیص داده شده که افزایش میزان طلب امور برق از مشترکین اجرای این طرح‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

مدیر امور توزیع برق شهرستان بروجرد ادامه داد: شهرستان بروجرد دارای 146 هزار مشترک برق شهری، روستایی و صنعتی است.

خسروی با اشاره به مهاجرت معکوس روستاییان افزود: هم اکنون 100درصد روستاهای دارای سکنه بروجرد به شبکه برق متصل بوده و طرح برق رسانی به سه روستای خالی از سکنه به دلیل مهاجرت معکوس به زودی اجرا خواهد شد.

وی گفت: این سه روستا شامل روستاهای کوشک، آق قلاغ و گاومبر می‌باشند و کار برق رسانی به روستای دره حسین نیز به دلیل مهاجرت معکوس با 10خانوار امسال انجام شده است.

شناسه خبر 33377