شناسه خبر:33430
1399/9/22 09:47:32

سپهرغرب، گروه خبر: پنج داور سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استان کردستان با حکم دبیر این دوره از جشنواره معرفی شدند.

دبیر سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استان کردستان در احکامی جداگانه باقر سروش، سعدی محمدی، ابراهیم کاظمی، مازیار قبادی و دنیا گفتاری را به‌عنوان داوران سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استان معرفی کرد.

حشمت‌الله صیدی روز پنجشنبه برگزاری این دوره از جشنواره را به‌دلیل شیوع کرونا در استان کردستان متفاوت از دوره‌های قبل اعلام کرد و افزود: اولویت اصلی ما حفاظت از جان هنرمندان و مردم استان است؛ بنابراین به‌منظور جلوگیری از شیوع کرونا در میان هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی، داوران جشنواره آثار را به‌صورت زنده و بدون حضور تماشاچیان داوری می‌کنند.

شهردار سنندج و دبیر سی‌ویکمین جشنواره تئاتر کردستان گفت: بیشترین آثار ارسالی این دوره از جشنواره از شهر سنندج با 9 اثر بوده و شهر مریوان با سه اثر، شهر قروه با دو اثر و شهرهای سقز، بیجار، دیواندره و دهگلان هرکدام با یک اثر شرکت کرده‌اند.

صیدی درخصوص نحوه نمایش آثار برای مردم یادآور شد: سعی خواهیم کرد آثار به‌صورت آنلاین هم‌زمان با داوری جشنواره در فضای مجازی و سایت تخصصی دفتر هنرهای نمایشی کشور پخش شود.

سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استان کردستان به دبیری حشمت‌الله صیدی شهردار فرهنگ‌دوست سنندج اواخر آذرماه سال جاری در سنندج برگزار می‌شود.

 

شناسه خبر 33430