شناسه خبر:33673
1399/9/25 11:01:08

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنگاور از توزیع 32 تن برنج در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان کالا طی هفته‌های اخیر و با نرخ دولتی عرضه شده است.

فرامرز بختیاری نژادگفت:این مقدار برنج با قیمت دولتی و در راستای تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم و کاهش قیمت‌ها توزیع شده‌ است.

وی تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم در راستای تنظیم بازار و کاهش قیمت‌ها را از جمله برنامه‌های اولویت‌دار اداره صمت کنگاور اعلام کرد و گفت: کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از 20 فروشگاه و مباشر در نقاط مختلف کنگاور توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری بیش از 550 تن برنج در سطح شهرستان توزیع شده که در تلاش هستیم تا بتوانیم سهمیه بیشتری برای ثبات و تنظیم قیمت این کالای اساسی جذب کنیم.

رئیس اداره صمت کنگاور همچنین از توزیع 9 تن مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی طی یک ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد: سهمیه هر خانوار دو عدد مرغ منجمد بوده است.

بختیاری‌نژاد در ادامه از احیاء مرکز فوریت‌های رسیدگی به شکایات و کنترل بازار بعد از 6 سال در اتاق اصناف کنگاور خبر داد و افزود: این مرکز با هم افزایی و تجمیع امکانات سازمان صمت و اتاق اصناف به منظور پاسخگویی به نیاز جامعه و مردم شهرستان راه اندازی شده است.

وی عنوان کرد: مردم در صورت اطلاع از هرگونه احتکار یا گرانفروشی موارد را با مرکز رسیدگی به شکایات به شماره 48224321 و یا 124 گزارش دهند تا با خاطیان برخورد قانونی شود.

کنگاور با جمعیتی بالغ بر 80 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

 

شناسه خبر 33673