شناسه خبر:33941
1399/9/30 09:57:22

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 39 درصد از جمعیت دو میلیون نفری استان زیر‌پوشش خدمات تامین‌اجتماعی هستند که در مقایسه با دیگر استان‌ها بسیار پایین است.

ایمان بیوس روز شنبه در نشست معارفه مدیر جدید اداره تأمین اجتماعی روانسر افزود: هم اکنون بیش از 768 هزار نفر در کرمانشاه زیرپوشش خدمات بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند که حدود 39 درصد جمعیت دو میلیون نفری استان را شامل می‌شوند.

وی ادامه داد: خدماتی که تأمین اجتماعی ارائه می‌دهد هنوز برای همگان تبیین و تشریح نشده و رسالت اصلی آن در حاشیه قرار گرفته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه اضافه کرد: هم اکنون طرح‌های خوبی در این سازمان در سطح استان در‌دست اقدام است که طرح رشد و پایداری بیمه‌شدگان یکی‌از آنها است تا از این طریق بتوانیم تعداد بیمه‌شدگان را افزایش دهیم.

بیوس اظهار کرد: طرح سی هفتاد و دوشنبه‌های دیجیتالی از دیگر خدماتی است که توسط تأمین‌اجتماعی ارائه می‌شود تا خدمات تأمین‌اجتماعی را به‌سمت الکترونیکی‌شدن هدایت کنیم.

فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: تأمین‌اجتماعی سازمانی است که به‌طور مستقیم در رشد و توسعه تأثیرگذار است.

سعدی مصطفی‌زاده افزود: نظارت بر واحدهای تولیدی و دفاع از حقوق بیمه شدگان در واحدهای تولیدی بسیار مهم است.

در پایان این نشست ابراهیم ولیان که پیش از این سابقه ریاست بر تأمین اجتماعی جوانرود را در کارنامه دارد به‌عنوان رئیس جدید تأمین‌اجتماعی شهرستان روانسر معرفی شد.

پیش از این غلامرضا نوروزی مدیر اداره تأمین اجتماعی بود که بازنشسته شد.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

 

شناسه خبر 33941