شناسه خبر:33988
1399/10/1 09:58:39
ناگفته‌هایی از فرماندهی سردار ابوحمزه در سپاه همدان

سردار به خوبی چهره ضدانقلاب را برای مردم معرفی کرد

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه عمل به وظیفه بدون هیچ چشم داشتی از ویژگی‌های ممتاز سردار ابوحمزه بود، گفت: این فرمانده دلاور همواره خود را مدیون نظام و انقلاب اسلامی می‌دانست.

سردار مهدی فرجی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به درگذشت فرمانده سابق سپاه همدان وی را فردی ساده زیست و بی‌آلایش دانست و اظهار کرد: سردار ابوحمزه مرد روزهای سخت و بحران بود.

وی با اشاره به رشادت‌های این فرمانده جان برکف در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در مسئولیت‌های مختلف رزمی و ستادی افزود: ایشان از ابتدای جنگ تحمیلی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشته و در این راه مقدس نیز بارها مجروح شده و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

جانشین فرمانده سپاه همدان ولایتمداری و پاسداری از ولایت را از ویژگی‌های ممتاز این فرمانده فقید دانست و گفت: ایشان هیچ گاه ولایت را رها نکرد و تا آخرین لحظه عمر با برکت خود همراه با ولایت و در راه ولایت بود و همواره تلاش می‌کرد تا به فرامین رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه عمل به وظیفه بدون هیچ چشم‌داشتی از دیگر ویژگی‌های ممتاز سردار ابوحمزه بود، مطرح کرد: این فرمانده دلاور همواره خود را مدیون نظام و انقلاب اسلامی می‌دانست.

فرجی با تشریح خدمات صادقانه و اثرگذار سردار ابوحمزه در استان‌های مختلف کشور بیان کرد: ایشان استاد اخلاق، نهج البلاغه و مفسر قرآن بود فردی که تمام رفتار، کردار و گفتارش بر اساس قرآن و احادیث بود.

وی فرماندهی سردار ابوحمزه در سپاه همدان را مقتدرانه توصیف کرد و افزود: پویایی بسیج در همدان از دستاوردهای درخشان این فرمانده بزرگ در دیار دارالمجاهدین است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به نقش سردار ابوحمزه در معرفی چهره ضدانقلاب و دیگر گروه‌های معاند بیان کرد: در دورانی که سردار ابوحمزه در همدان فرمانده بودند در استان از نظر سیاسی یک شرایط خاصی وجود داشت که نیاز بود اقدامات ارزشمندی در راستای جلوگیری و برخورد با برخی افراد انجام شود که در این موضوع ایشان بسیار قدرتمندانه عمل کرد و در برخورد با افرادی که معاند و مخالف نظام بودند اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داد.

وی با تأکید بر اینکه سردار ابوحمزه در بحث بصیرت‌افزایی و روشنگری اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داد، گفت: در این عرصه نیز این فرمانده بصیر بدون آنکه برخورد یا ناراحتی به وجود آید اقدامات بسیار اثربخشی انجام دادند.

فرجی تقویت حلقه‌های صالحین، اعزام نیرو به جبهه مقاومت و پشتیبانی از این جبهه را از دیگر اقدامات ارزشمند این فرمانده دلاور برشمرد و افزود: در زمان فرماندهی سردار ابوحمزه در همدان، تیپ انصار الحسین(ع) از لحاظ کمی و کیفی اقدامات ارزشمندی در غرب کشور انجام داد.

وی تصریح کرد: ایشان یکی از فرماندهان برتر سپاه در عرصه مدیریت بحران به شمار می‌آمد به همین دلیل نیز مجموعه سپاه برای ایشان اهمیت خاص و ویژه‌ای قائل بود و از آرای وی در مجموعه مرکزی خود به نحو احسن استفاده می‌کرد.

شناسه خبر 33988