شناسه خبر:34578
1399/10/11 09:43:44
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت:

حمایت از حوزه فرهنگ، سرمایه‌گذاری موثر و بلند مدت در جامعه

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت: حمایت از حوزه فرهنگ، سرمایه‌گذاری موثر و بلند مدت در جامعه خواهد بود

حبیب شهنوازیان از فراخوان بیست و پنجمین جایزه ادبی استان همدان در شهرستان بهار خبر داد و افزود: ادبیات فارسی با پیشینه ای درخشان و تاریخی باشکوه یکی از افتخارات و عوامل وحدت و انسجام مردم شریف ایران بوده و همچنان با قوت در راستای اهداف ذاتی اش سیر می‌کند.

شهنوازیان اظهارکرد: امیدوارم شاعران و نویسندگان اهل قلم و برجسته شهرستان بهار برای بار دیگر با ارائه آثار هنری خود؛ جایگاه حوزه فرهنگ و هنر را در استان ارتقا داده و ما هم موظف هستیم از آنان حمایت کنیم و در برابر پیشرفت این عزیزان موانعی ایجاد نکنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حمایت از حوزه فرهنگ، سرمایه‌گذاری موثر و بلند مدت در جامعه خواهد بود.

شهنوازیان با اشاره به اهداف این جشنواره خاطرنشان کرد: فراهم آوردن زمینه‌های مناسب جهت شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و علاقمندان و همچنین ایجاد تحرک و پویایی در حوزه‌های شعر و داستان و ایجاد فضای سازنده جهت تبادل آوا و افکار اهل قلم از جمله اهداف این جشنواره است.

وی گفت: بخش‌های جشنواره شامل شعر ( قبل از نیما، بعد از نیما )، داستان کوتاه و آموزنده، مجموعه کتاب‌های شعر و داستان می‌باشد و در بخش آزاد و همچنین بخش ویژه شامل: جهش تولید، نماز و نیایش، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و حقوق شهروندی را می‌توان نام برد.

او ادامه داد: زمان برگزاری برنامه بهمن ماه می‌باشد و هنرمندان می‌توانند آثار خود را تا بیست و پنجم دی ماه به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

شناسه خبر 34578